نماینده و مشاور شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی (شستا) گفت: این شرکت اقدام به سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی مجتمع‌های دامداری ۶ هزار راسی در شهرستان‌های خلخال‌، نیر، نمین‌، گرمی و مشگین‌شهر می‌کند.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ، شهروز خداپرست در جلسه هماهنگی سرمایه‌گذاری شرکت شستا در خلخال افزود: با سرمایه‌گذاری این شرکت در راه‌اندازی دامداری‌های شیری در خلخال ، نیر ، نمین ، گرمی و مشگین‌شهر روزانه ۵۰۰ تن شیر به مجموع شیر تولیدی استان اردبیل افزوده خواهد شد.

وی گفـت: شرکت شستا برای دستیابی به این هدف در هر یک از شهرستان‌های یاد شده اقدام به راه‌اندازی واحدهای پرورش گاو شیری ۶ هزار راسی می کند که برای راه‌اندازی هر کدام از این واحدها دست‌کم سه هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری خواهد شد.

او اظهارکرد: علاوه بر افزایش روزانه ۵۰۰ تن شیر تولید شده در واحدهای دامداری شیری شرکت شستا ، زمینه اشتغال مستقیم ۷۵۰ نفر از افراد بیکار فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که شهرستان خلخال با داشتن قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مختلف محلی بسیار مناسب برای سرمایه‌گذاری شستا می‌باشد، افزود: با مساعدت فرمانداری خلخال و تامین ۳۰ هکتار زمین عملیات اجرایی تجهیز کارگاه بزودی آغاز و این طرح در مدت ۲ سال تکمیل و افتتاح خواهد شد.

به گفته وی ، با راه‌اندازی این واحد دامداری شیری در منطقه پیکستان خلخال علاوه بر تولید روزانه ۱۰۰ تن شیر زمینه اشتغال مستقیم ۱۵۰ نفر و اشتغال غیرمستقیم ۳۰۰ نفر فراهم می‌شود.

فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز در این جلسه با اعلام همکاری با شرکت شستا گفت: برای ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز در محل اجرای طرح از جمله ایجاد راه دسترسی کمک خواهد شد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ff846

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: