اخیراً شاهد هستیم که تعدادی از منازل شهروندان خلخال به شیوه های مشابه مورد سرقت قرار گرفته است و غالباً طلا و جواهر و وجوه نقد مورد سرقت واقع می‌شود

طی روزهای اخیر تعدادی از شهروندان طی تماس با خلخالیم از سرقت منازل خود خبر دادند که به شیوه های مشابه این اتفاق می‌افتد و شاهد هستیم که بیشتر منازل خالی مورد دستبرد قرار می‌گیرد.

به گزارش خلخالیم، خبرهای اولیه حاکی از آن است که این دزدی‌ها توسط گروهی غیر بومی خلخال که به (فیوج)، معروف هستند اتفاق می‌افتد. این گروه که یکی از بزرگترین گروه‌های سرقت در کشور هستند، عمده فعالیت‌شان در مرکز کشور و شهرهای بزرگ است. افرادی کاملا آموزش دیده در زمینه دزدی و سرقت که در این زمینه کاملا متخصص بوده و شغل اصلی این گروه فقط همین است و حتی مسلح به انواع سلاح‌های سرد و گرم اند.

شیوه دزدی این گروه در خلخال بدین شکل بوده است که ابتدا یکی از اعضای زن گروه به بهانه های مختلف زنگ درب منازل را به صدا در آورده و در صورت اطمینان از خالی بودن منزل، وارد منزل شده و سرقت می کردند. این گروه در باز کردن قفل انواع درب‌های فیزیکی و الکترونیکی مهارت و تبحر خاصی دارند و هر قفلی را اعم از قفل منازل و گاو صندوق و ... را در چند ثانیه باز می‌کنند. حتی مواردی بوده است که صاحب خانه در منزل بوده و مورد سرقت واقع شده است.

لذا از عموم شهروندان خلخال دعوت می‌شود ضمن آگاهی از موارد فوق و رعایت یک سری نکات احتیاطی، هر گونه رفتار مشکوک را به پلیس خلخال اطلاع دهند.

به زودی خبرهای مرتبط با اتفاقات اخیر با کسب اطلاعات تکمیلی از فرماندهی محترم انتظامی شهرستان خلخال در اختیار عموم شهروندان گرامی قرار خواهد گرفت.

خلخالیم

لینک کوتاه: khalkhalim.com/bf98a

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: